foto © ZZ
Διάρθρωση Προγράμματος
Ειδίκευση: «Εκπαιδευτικές εφαρμογές στην εκμάθηση και αξιολόγηση δεύτερης/ξένης γλώσσας»
Για την Ειδίκευση «Εκπαιδευτικές εφαρμογές στην εκμάθηση και αξιολόγηση δεύτερης/ξένης γλώσσας» ο φοιτητής οφείλει να παρακολουθήσει κατά το Α’ και Β’ εξάμηνο έξι (6) εξαμηνιαία μαθήματα, συνολικά εξήντα (60) ΕCTS. Η συγγραφή της διπλωματικής εργασίας γίνεται κατά το Γ’ εξάμηνο και έχει συνολική βαρύτητα τριάντα (30) ECTS.
Α’ και Β’ εξάμηνο
Υποχρεωτικό μάθημα |
||||
Α/Α |
Τίτλος μαθήματος |
ΚΩΔ. ΜΑΘ. |
ΕCTS |
Ω/Ε |
1 |
Μεθοδολογία της έρευνας |
2-YM-01 |
10 |
3 |
Μαθήματα επιλογής |
||||
Α/Α |
Τίτλος μαθήματος |
ΚΩΔ. ΜΑΘ. |
ΕCTS |
Ω/Ε |
1 |
Βασικές αρχές της σύγχρονης γλωσσολογικής θεωρίας στην εκπαίδευση |
2-EM-01 |
10 |
3 |
2 |
Γλώσσες του κόσμου: Συγγένειες και αποκλίσεις |
2-EM-02 |
10 |
3 |
3 |
Ζητήματα κοινωνιογλωσσολογίας στη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας |
2-EM-03 |
10 |
3 |
4 |
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό στο μάθημα της ξένης γλώσσας |
2-EM-04 |
10 |
3 |
5 |
Βασικές αρχές γλωσσικής αξιολόγησης |
2-EM-05 |
10 |
3 |
6 |
Δοκιμασιολογία (Τesting) |
2-EM-06 |
10 |
3 |
7 |
Εκμάθηση δεύτερης/ξένης γλώσσας από άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές |
2-EM-07 |
10 |
3 |
8 |
Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
2-EM-08 |
10 |
3 |
9 |
Τεχνολογία και γλωσσική διδασκαλία |
2-EM-09 |
10 |
3 |
10 |
Εμπειρική και πειραματική έρευνα και στατιστική επεξεργασία |
2-EM-10 |
10 |
3 |
11 |
Θεωρίες γλωσσικής πρόσκτησης |
2-EM-11 |
10 |
3 |
12 |
Εισαγωγή στην Νευρογλωσσολογία με έμφαση στην δεύτερη/ξένη γλώσσα |
2-EM-12 |
10 |
3 |
13 |
Το γλωσσικό μάθημα: από τη θεωρία στην πράξη |
2-EM-13 |
10 |
3 |
14 |
Πρακτική άσκηση: Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας |
2-EM-14 |
10 |
3 |
Γ’ εξάμηνο
1 |
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία |
2-YM-01 |
30 |
– |